assalamualaikum...

welcome to sha era blog.. enjoy urself k.. u all can leave any comment n also follow me ya.. tq..

meh2 klik ni meyh..

Bekas Tapak Kaki dan Tangan Anda

attention to all who visit my blog..!!!

sha era akan berikan award pade followers sha era yg ke setiap 100, (mksudnye yg ke 100,200,300....n seterusnye..) hhuhuhu..pade sape2 yg menang tuhh, nant ley la emelkan name n alamat korg di emel sha era, shasha_1011@yahoo.com.. tq..

be my followers k..

Monday, October 18, 2010

something...

sebenarnye name blog ni direka khas tuk my sweetheart.. because die suke se sgt minom air ribena.. so, terciptalah ribena kekasih hati... huhhuhu..

mmm.. dont know what to post something.. so the title above is about something.. hhaahahha.. pemende la kan.. no hal la.. janji hepi n enjoy in life..

lam bercinta ni kan.. bnyak to dugaan nyer.. gado2.. rindu2.. syg2.. korg ade..?? xdeee.. hehehe.. jgn trase lak ek.. pade sesape tuhh.. ngee...

ribena mmg sesuai tuk my sweetheart ni.. yg suke majok, manje, penakot (kenkdg).. weee...

Monday, February 8, 2010

mY SwEeTfR!enD




mY sWeEthEaRt



ini post pertama aku

Kenapa erk aku buat blog ni..??

aku rase la kan......

juz saja2, suke2 coz aku tgok org buat so aku pun rase nak buat gak.
ni pun MIMIE yg tolong aku buat blog ni. blog ni pun DIA yang knalkan kat aku.
huhuhu...

rasa cam best lak ade blog sndiri. boleh la aku merapu-rapu lam blog aku ni nnt.
sapa2 yg usha blog aku ni jgn lupe jd follower aku yerk. ag ramai ag best..huhuhu

ok la, stakat ni je post pertama aku..

p/s: aku jrg gak bukak blog aku ni, lau lmbt blas cmment tu..*paham2 je la yerk