assalamualaikum...

welcome to sha era blog.. enjoy urself k.. u all can leave any comment n also follow me ya.. tq..

meh2 klik ni meyh..

Bekas Tapak Kaki dan Tangan Anda

attention to all who visit my blog..!!!

sha era akan berikan award pade followers sha era yg ke setiap 100, (mksudnye yg ke 100,200,300....n seterusnye..) hhuhuhu..pade sape2 yg menang tuhh, nant ley la emelkan name n alamat korg di emel sha era, shasha_1011@yahoo.com.. tq..

be my followers k..

Monday, February 8, 2010

ini post pertama aku

Kenapa erk aku buat blog ni..??

aku rase la kan......

juz saja2, suke2 coz aku tgok org buat so aku pun rase nak buat gak.
ni pun MIMIE yg tolong aku buat blog ni. blog ni pun DIA yang knalkan kat aku.
huhuhu...

rasa cam best lak ade blog sndiri. boleh la aku merapu-rapu lam blog aku ni nnt.
sapa2 yg usha blog aku ni jgn lupe jd follower aku yerk. ag ramai ag best..huhuhu

ok la, stakat ni je post pertama aku..

p/s: aku jrg gak bukak blog aku ni, lau lmbt blas cmment tu..*paham2 je la yerk

1 comment:

sUkeR mEraPu said...

mekacih mention nma sya lam blog awk terharu sgt..
toce2 =)

*padahal aku yang tuliskan tok dier..hahahahaha