assalamualaikum...

welcome to sha era blog.. enjoy urself k.. u all can leave any comment n also follow me ya.. tq..

meh2 klik ni meyh..

Bekas Tapak Kaki dan Tangan Anda

attention to all who visit my blog..!!!

sha era akan berikan award pade followers sha era yg ke setiap 100, (mksudnye yg ke 100,200,300....n seterusnye..) hhuhuhu..pade sape2 yg menang tuhh, nant ley la emelkan name n alamat korg di emel sha era, shasha_1011@yahoo.com.. tq..

be my followers k..

Tuesday, April 19, 2011

follower ke 100..!!!

hye korg2.. wah..!!! korg tgk korg tgk.. huhuhu.. sha era punye follower dah mencecah 100 org dah.. hehehe..

seperti yg sha era janjikan.. stiap follower yg ke 100 sha era akan bagi reward kat diorg ni.. saje men bertuahkan korg2 sume ni..

so, pemenangnya sha era dah tau.. iaitu.. eh, cop2.. pemenang akan menerima.. eh2.. mane ley gtaw.. sbb....... pemenang kene la wat satu entry n masukkan pic reward yg sha era kasi.. huhu..

walopon rewardnye xlah seberapa kan.. tp ade la yg sha era nak sumbangkan.. sebagai kenangan bersama member2 alam maya ni.. ;)

harap, pemenang akan suke la ngan reward yg sha era nak kasi nihh.. hehehe.. xsuke xpe, bg je kat sape2 kat umah tu.. huhuhu..

pemenangnya adalah............................. miss fathiah hamim.. so, miss fathiah hamim harap awk suke n enjoy ye ngan reward tu.. hehe.. out dulu.. panjang2 sgt entry mane ade org nak bace.. \o/

salam sayang tuk sume.. -sha era-

4 comments:

Fathiah Hamim said...

yeay! thank you!
tapi, saya kurang paham.
maksudnya, tunggu dapat hadiah tuh baru buat entry yea?

sHa_uCuP said...

huhuhu.. yup dear.. ;)

r-5 said...

saya follower ke 109 tak dapat hadiah gak ke? hahahaha *tak la guwau je. selamat berblogging. hehehe

CahayaCintaIlahi said...

wah tahniah ek ;)