assalamualaikum...

welcome to sha era blog.. enjoy urself k.. u all can leave any comment n also follow me ya.. tq..

meh2 klik ni meyh..

Bekas Tapak Kaki dan Tangan Anda

attention to all who visit my blog..!!!

sha era akan berikan award pade followers sha era yg ke setiap 100, (mksudnye yg ke 100,200,300....n seterusnye..) hhuhuhu..pade sape2 yg menang tuhh, nant ley la emelkan name n alamat korg di emel sha era, shasha_1011@yahoo.com.. tq..

be my followers k..

Thursday, February 17, 2011

comelnye berbaju kurung kannn....!!!!

hye korg2.. arini sha era xde ape yg nak di karutkan.. so sha era straigt to d point terus la kann.. sha era sebenarnye dah di tag oleh member alam maya sha era ni, iaitu cik serabai.. mmm.. kontes ni sebenarnye dibuat oleh cik siti khadijah.. kontes ni diberi name 'comelnye berbaju kurung'..


*jgn lupe letak banner ni lam entry korg..

ha.. inilah die bannernye.. n seperti biase la kann.. mane2 kontest pon mesti lah ade terms n conditions nyee.. hehehehe... dan sumenye dah disenaraikan seperti di bawah ni.. polow yee..

1) letak entry kontes ni sebagai 'comelnye berbaju kurung'
2) link kan entry anda dgn blog cik siti khadijah kite ni.. (camni)
3) sebab kenape korg rase perempuan yg pakai baju kurung tu comel
4) letak gambar comel korg tuhh
5) pendapat korg tentang baju kurung
6) jadi polower blog cik siti khadijah kite
7) n tag la 5 org rakan alam maya anda

hehehhee.. senang je kann.. so, kepada korg yg di tag tu.. sila2 lah ye.. mase amat mencemburui anda.. ;)

1 & 2) dah dibuat..
3) sebab perempuan yg pakai baju kurung ni mmg tersgt2 comel.. menampakkan kesopanan n sgt2 lah sesuai tuk kaum2 hawa yg beragama islam nihh.. n bg sha era perempuan -akan menjadi sopan(tetibe)- akan berkelakuan mengikut pakaian yg dipakai.. hahahah.. kottt..
4)
di pantai teluk cempedak



di majlis tunang maksepupu
(sha era yg bahagian kanan)




bersama rakan2..
(sha era baju biru taw) hehehhe..

5) sha era rase.. baju kurung ni merupakan baju tradisional masyarakat melayu kite.. nak2 lagi zaman dolu2 punye.. macam2 fesyen adeee.. hehee.. so, baju tu amat lah sesuai tuk kite ni yg merupakan anak2 bangse melayu.. (sekarang ni, yg non-muslim pon ade pakai gakk) u c u c..??? adoiii.. lau kite ni sendiri xpakai, malu weyyy.. hehehe.. (xde kene ngene ngan sape2 ye)..
6) dah ciap pon.. polow i back k.. ;)
7) rakan2 alam maya yg akan ditag adalah :
cik umialya
cik anis
cik farahazyanti
cik niss
cik shahirah

ok la u olss sha era nak out dulu.. sorry lau ade terlanjur kate k.. kerja sha era dah siap.. so, kepada korg yg di tag ke x di tag ke.. mai le ramai2 join kontes nih k.. tq.. muax2..

salam sayang tuk sume.. -sha era-