assalamualaikum...

welcome to sha era blog.. enjoy urself k.. u all can leave any comment n also follow me ya.. tq..

meh2 klik ni meyh..

Bekas Tapak Kaki dan Tangan Anda

attention to all who visit my blog..!!!

sha era akan berikan award pade followers sha era yg ke setiap 100, (mksudnye yg ke 100,200,300....n seterusnye..) hhuhuhu..pade sape2 yg menang tuhh, nant ley la emelkan name n alamat korg di emel sha era, shasha_1011@yahoo.com.. tq..

be my followers k..

Saturday, April 16, 2011

final exam..!!!

hye korg2.. mm.. sedar2 sha era dah pun sem 6, dah 3 taon upenye blaja kat ikip nihh.. mm.. dah nak final dah tuk sem akhir ni.. sha era arap2 sgt la taon ni result jadi segempak cam sem 4 ari tuhh.. huhuhuhu..

sem 5 dah turun cket sbb bermacam2 probs tyme nak final tuhh.. stdy pun xley nak tumpu jerkk.. so, sha era nak tebus balik la tuk sem ni.. eheheehe.. doakan kejayaan sha era yepp.. tq2.. (adeke yg nak tlong doakan ni) lallalala..

pas ni sha era mest rindu korg (dak dbs sem 6) eeee... rase cam xnak berpisah jerkk.. xpela, kite da rancang kan akan jumpe setiap 5 taon.. alaaa.. fb ade kan.. huhuhu.. ape ni sha era.. cakap x sabao nak abes sem, da penat blaja, tp xnak plak berpisah ngan diorg.. haishhhhh..

ni la pic kitorg yg terbaik pada sem ni :


duk melanguk..

wahh.. mam pizza, bess.. thanks RCD..

annual dinner sem ni, enjoy giless..

depan KFC.. tq u allss dpt mam harga murah..


mam ice cream.. tq dafi, coz banje kitorg..


muke sengal sume sbb ayam xsampai lg.. :(


ok la u ollss.. enjoy urself k.. da daa..

salam sayang tuk sume.. -sha era-

4 comments:

Cik Mimie said...

hukhukhuk...xsuke bca entry cmni T_T

pe2 pun gudluck tok kita semua..semoga ikatan persahabatan yg kita jalin ni kekal dunia akhirat..

yyeeaahh, kite akn pastikan result kita gmpak!! chaiyok2!! ^_^

sHa_uCuP said...

gud lak jugak tok cik mimie..
agi idup agi ngelaban.. \o/
yeahhh.. btol tu.. semoga berkekalan selama lamanya.. ;)

nik rosmawati said...

time blaja la yg paling best.rindunya masa blaja dulu2.hehe

sHa_uCuP said...

nik rosmawati : yupp.. tyme skola dulu paling di rindu.. hehehe.. skrang da xblaja ker..??